sobota, 1 września 2012

Czas poprawy ..

Heej ! ; )
Od wczoraj postanowiłam się maksymalnie poprawić. Chcę się zmienić i to sama dla siebie. Mam dość , jak inni mi mówią "charakter , to Ty masz brudny". Mam zamiar zmienić w sobie to , co ja dotąd olewałam. Nie chce , przez to jak się zachowuję stracić pewnych osób.
Dzisiaj sobota ! Wam też nie chce się tak sprzątać jak mi ? Zawsze sprzątałam tak z rana , bo później to nigdy nie wiadomo , co będę mogła robić. A dzisiaj ? Kompletnie nie wiem , jak się za to zabrać ! Chociaż i tak będę musiała posprzątać ..
O właśnie , bym zapomniała .. Jak tam moja dieta ? Powiedzmy , że jest okej. Podjadłam tylko jednego cukierka owocowego , gdyż nie wypadało mi odmówić. A tak , to wszystko idzie dobrze !

Koniec.
Pa : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz