sobota, 1 września 2012

Odpały zawsze spoko !

Witam ! ;3
Drugi post w ciągu dnia , ale to nic. Po prostu muszę gdzieś się wygadać .. Zadzwoniła dzisiaj do mnie przyjaciółka , czy bym z nią gdzieś się nie przejechała. Ja , oczywiście jak zwykle chętna i gotowa od zaraz ! Zleciało mi z Nią 3 godz. i jeszcze było nam mało ! I ten trudny moment , kiedy przyjaciółka odprowadza Cię pod dom i nie można się ze sobą rozstać .. Gdy jechałyśmy we dwie , wstąpiłyśmy do naszej drugiej przyjaciółki .. I wiecie co ? Ja patrzę , a u niej jest nasza trzecia , przyjechała ! Ale zaciesz był. Było chyba nas słychać na pół wsi , niezła wiocha xD I takie tam gadanie o chłopakach , o tym jak to będzie w gimnazjum za rok itd.
Ogółem , to ten dzień był super ! Takich , to jak najwięcej ! xD

Okey , to koniec.
< the end >

Żegnam ! ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz