wtorek, 11 września 2012

Fakt prawdą się staje !


Powitam ! x D
O przepraszam za tak rzadkie posty na moim blogu , ale po prostu 6 klasa daje mi w kość ! Dużo nauki , ciągłe obowiązki domowe itp.
Kiedyś , na początku mówiłam , że przechodzę na dietę .. haha , jednak przeszłam , ale na wysoko kaloryczną ! x dd Co jak co , ale lubię jeść ! Dzisiaj zjadłam np. 3 batoniki , makaron z serem i cukrem pudrem , 5 paluszków rybnych , 5 kiełbasek , 2 pierniki <ciastka> i garść paluszków solonych. Tak wiem , kalorii dużo. Dlatego więc dzisiaj jeszcze będę podjadała , a jutro już koniec ! Ostra dieta + ćwiczenia ! : p

Nie dawno zobaczyłam się z Nim , chyba się domyślacie o kim będzie tu mowa ^^. Przeszedł obok mnie i nawet głupiego "cześć" nie powiedział , bo szedł z kolegami x dd Poczułam  się jak jakiś przedmiot , którego się wstydzi ! Zwykły śmieć -,- Dopiero potem , gdy szedł już sam to cicho pod nosem wymrukał "hej" x d I już kilka osób mi potwierdziło , że jednak to możliwe , że jest z swoją byłą. ; / Miłość jest nie dla mnie chyba , choć tak jak teraz Jego , to nigdy żadnego chłopaka nie kochałam .. Zamierzam dać sobie spokój , bo jakby mu zależało , to by tak nie postępował. Najlepiej mieć wyjebane ! x dd
Jestem po prostu za młoda na to i dam sobie siana na pewien okres.



Dobrze , nie będę już was zamęczać sobą. To paa ; *

1 komentarz:

  1. ja też ostatnio rzadko odwiedzam mojego bloga,
    teraz trochę ferii i wzmożona nauka do kwietniowych egzaminów, żeby "dostać się do dobrej szkoły, iść na dobre studia, zdobyć dobre wykształcenie i znaleźć dobrą pracę" jak to wszyscy wokół powtarzają :P

    jak znajdziesz chwilkę wpadniesz na bloga i przeczytasz mój komentarz to zajrzyj też do mnie: http://zpamietnikaolimpii.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń