piątek, 7 września 2012

Co we mnie jest nie tak ?

Cześć .. Ostatnio bardzo dużo się działo ! Może zacznę od tego , że opowiem wam , co dzieje się może u mnie w szkole. Oceny na razie nie mam jeszcze żadnej i dobrze : > Ogólnie , to nudno jest. Klasę mam bardzo zwariowaną, spędziłam z nią 6 lat i rok bez niczego wytrzymam jeszcze. Moje stosunki w klasie w niektórymi osobami się pogorszyły , gdyż jest taka jedna dziewczyna , którą kiedyś uważałam za przyjaciółkę , a teraz to najchętniej walnęłabym łbem .. Jej oczywiście ! x D

Moja miłość życia , postanowił na mnie postawić krzyżyk i wrócić do swojej byłej. Źle się czuje , bo teraz wyszło na to , że On swojej byłej nigdy nie przestał kochać , a ja byłam tylko " dla zabawy " ; / Wykorzystał mnie , a raczej nie " mnie " , a moje uczucia. Po prostu się nimi zabawił : (

Mój przyjaciel .. zauważyłam , że oddalamy się od siebie ! To nie jest już to , co kiedyś. Wtedy z Nim mogłam mówić o wszystkim , a odkąd od we mnie .. Wszystko się zepsuło ! Jego zaufanie do mnie wymarło , przyjaźń zanikła. ; / Teraz ? Zwykła znajomość ; o

Jeszce jedna taka sprawa ! Mój kolega z klasy dzisiaj na w-f powiedział mi , że taki chłopak , powiedział że ja jestem dzi * ; / No przepraszam , ale nie powinien tak mówić , gdyż mnie nie zna ! W swoim życiu miałam tylko jednego chłopaka , ale to przecież chyba mnie już nie czyni dzi * ? Ubieram się jak wszystkie nastolatki ! Bluza , spodnie , trampki to chyba nie są złe , tak ?
I dowiedziałam się też , od tego " przyjaciela " , że mój eks powiedział , że ja mam dziecinny charakter ; o What ? Mam 12 lat dopiero i nie śpieszy mi się , żeby zachowywać się jak 18latka ! O nie .. Moje motto brzmi " mam ciężki charakter i marne szanse , by to zmienić " i tego się trzymam ! Niech mówią , co chcą ! Ja jestem jaka jestem , idealna nie .. A ideałów i tak nie ma , więc pretensji lepiej żeby nikt do mnie nie miał , za to , że po prostu jestem sobą ! ; <



Tyle na dziś. Trzymajcie się tam ! : p

2 komentarze:

  1. hej na blogu bodyy-rockk.blogspot.co.uk jest nowy post bylo by mi milo jesli wejdziesz zawsze
    mozesz znalesc cos dla siebie
    dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej zapraszam na http://insuperable-blog.blogspot.com. Został reaktywowany. Obserwujemy? Odpowiedz u mnie. Fajnie tu u Ciebie, duużo się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń