środa, 5 września 2012

Wszystko się wali ; /

Cześć ! Szkoła .. po prostu nie ogarniam tego ! Ciągle tylko "trzeba się uczyć" , "będę pytać z trzech ostatnich lekcji" , "cisza" itp. Ja tak nie potrafię ! To nie moja bajka ! Nie lubię się uczyć , a rozmawiać na lekcjach to lubię i to nie tylko z koleżanką z ławki , ale też w całą klasą na głos ! Cóż poradzić , tak mnie nauczyli już od kl . "0" x d
Dzisiaj miałam pierwszą lekcję z moją wychowawczynią , a była to przyroda. Odrazu przeprowadziła wybory do samorządu klasowego. Wiecie co ? O dziwo zostałam wybrana jako przedwodnicząca klasy ! Mam zamiar startować jeszcze jako "przedwodnicząca szkoły" ! Chciałabym Nim być , bardzo ! Ale to nie ode mnie zależy , lecz od uczniów podstawówki. ; D
Dzisiaj o włos , a nie udeżyłam w twarz takiej jednej .. boże x d Ale Ona jest pewna siebie , aż zbyt ! Myśli , że świat się kręci wokół niej. Że jest najlepsza , że po prostu hoho ^^ Mam daleko gdzieś takie osoby ! ; <
Miałam w tym roku pracować w bibliotece , ale dostałam jeszcze propozycje pracowania w sklepiku szkolnym , więc wybrałam opcję nr 2 ! I tak się stało , że do biblioteki nie mam już powrotu , a w sklepiku nie będę chyba ; /
Tak ogólnie , to lekcje sa takie mulące .. że spać mi się chce na nich ! ; < Myślałam , że w 6 klasie będzie fajniej , a tu buuuu ..  ! ; d No ale trudno , muszę jakoś to przejść. Mam nadzieje , że atmosfera szkolna się zmieni ! x D

Notkę następną może dodam jutro , a może w piątek .. ; P Zależy ile będę mieć lekcji , gdyż nie znam jeszcze całego planu , bo nie podały nauczycielki go jeszcze w całości ; dd
Na dzisiaj to tyle. Koniec !

Kochani , powodzenia ! x D
Pa ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz