poniedziałek, 3 września 2012

6 klasa !

Witam ! ;3
Dzisiaj o 8;00 rozpoczęłam nowy rok szkolny. Więc oficjalnie mogę już powiedzieć , że uczęszczam do 6 klasy szkoły podstawowej ! Ten rok będzie dla mnie mega zabiegany ! W końcu , to będę musiała wziąć się w garść i do nauki , gdyż czeka mnie sprawdzian szóstoklasisty. Na moje możliwości , to muszę co najmniej napisać go na 38 pkt. Kujonką nie jestem , żeby nie było ! Ja po prostu mam farta jeśli chodzi o naukę ..
Większość moich znajomych jest już w gimnazjum , a połowa dzisiaj rozpoczęła tam naukę. Ależ ja będę za Nimi tęsknić ten rok ! Popłacze się zaraz ; <
Ale co tam .. To ich przygoda , moja czeka mnie za rok ! x D
Z każdym rokiem , moja chęć do chodzenia do szkoły opadała , a w tym roku , to już totalnie ! Wam też tak jak mi nie chce się nawet zeszytów podpisać ? Nawet nie wiem , jak mam się do tego zabrać ! ; P
Co macie jutro pierwsze ? Ja rozpoczynam ten rok od języka angielskiego ! x D
Na dzisiaj , to tyle ..
< the end >



Trzymajcie się tam , powodzenia w szkole  ! ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz